20:57 Привілеї окремих політичних сил Азії |
| В західної ліберальної традиції, є загальне відчуття, що зловживання владою з боку політичної еліти є постійною загрозою. Мудрий і самовіддану автократи вважаються швидше винятком, ніж правилом. Історія західної політики в значній мірі стосується боротьби приватних осіб, щоб виграти їх свободи, розглядається як природний або Godgiven людини, з небажанням уряду і зберегти ці свободи через свої установи. Східної Азії режимів ставити зовсім інший погляд на взаємини між державою і суспільством. Тут лідерами є традиційно 10 Політика з прав людини у Східній Asiabelieved бути морально і інтелектуально вище простого народу. У стародавньому Китаї, наприклад, якість правителів повинна була бути гарантована державна служба уряду екзаменаційна система, яка оцінюється знання класичних конфуціанських писання. Підрахунок балів і при розгляді буде означати як схоластичні кмітливість і знання кодексів доброчесної поведінки - відповідної підготовки для державних службовців. Правителі в Південно-Східній Азії (принаймні до недавнього часу), отже, набагато більше довіряють, ніж їхні західні колеги. Люди можуть скаржитися в приватному про авторитарних лідерів, але вони як і раніше покладаються на них і часто голосують їх назад в офіс або погодитися з їх подальше перебування на посаді. У типовій Південно-Східної Азії суспільстві традиційно мало публічну критику політичного правителя, який часто сприймається мати мандат небес. У порівнянні з Західної Європи та Північної Америки, Східної Азії, швидше за все, визнати, що особисті свободи повинні бути принесені в жертву, якщо держава для виконання своєї ролі в підтримці безпеки, стабільності та процвітання суспільства в цілому. Які політичні права людей, люблю розглядаються як пільги, подарунки від доброзичливого лідерства, а не права. Це відповідно до конфуціанським ідеалам щодо держави і суспільства. Малайзія є однією з країн, які з'являються в самих гучних його нападки на Захід. Її лідер, доктор Махатхір Мохаммед, регулярно викриває Захід, стверджуючи, що це лицемірно і має подвійні стандарти в галузі прав людини. Регулярні греблі заповнити малазійських газет та міжнародних конференціях, коли Махатхір питань заяви про лицемірство Заходу з таких питань, як війна в Перській затоці і криза на Балканах. У багатьох випадках мова розвитку, прав людини і демократії та їх наслідки стали нерозлучні Східної Азії лідерів, ряд питань і проблем, що потребують вирішення. Це дає ці режими боєприпасів у дебатах прав людини з Заходом. Якщо західним розумінням прав людини тісно пов'язане з культурою Заходу і історичний досвід, в деяких азіатських теоретики стверджують, що не може служити орієнтиром для регіонів з дуже різними культурними та історичними особливостями. Як Сюн стверджує, що "для Східної Азії не знати правила вище - тобто, щоб уникнути показною конфронтації і спостерігати за необхідність балансування« свобода »з« свободи від »- було б майже неймовірним '17 Багато регіональні коментатори. більше стверджувати, що «азіатський» і «західні» цінності принципово інша. |
|
|
| Всього коментарів: 0 | |