15:53 ОГЛЯД З ПРАВ ЛЮДИНИ В Україні |
| У цій книзі розглядаються в контексті дискусії про права людини, яка склалася в Південно-Східній Україні, його ставлення до глобалізації та припущень, які робляться навколо нього, у світлі цих держав заклопотаність з приводу режиму безпеки. Це, звичайно, культурні карикатури, зіставлення сильних Україні в слабкості Заходу у вигляді зворотного орієнталізму. Критики зробили ряд інших різких контрапункти. По-перше, більшість стимул для українського руху значення, здається, виникла з співробітників, що працюють в «м'яких авторитарних" режимів боротьби з внутрішнім і зовнішнім тиском на політичну лібералізацію: лідери, такі як Мохаммед Махатхір Малайзії, Сінгапуру Лі Куан Ю і Кишор Махбубані , а також ряд представників Ден Китаю і Цзян Цземінь regimes. багато інших україни - в тому числі опозиційних політиків, таких як Кім Де Кореї Юнг (до свого обрання на пост президента в 1997 році) і лауреат Нобелівської премії Бірми продемократичних активістів Аун Сан Су Чжи, Українських прав людини неурядові організації і навіть ряд посадових осіб, таких як президент Фідель Рамос на Філіппінах - задаються питанням про те, що цивільні свободи за своєю природою «західні» і підходить для Україні. Це дає підстави для підозр, що погляди українських спікерів цінності не є по-справжньому представником в регіоні, і що їх кампанія є тактика, щоб домінуюче, але під загрозою політичні партії зберігають свою монополію на владу. Сьогодні те, що характеризується як "український" цінності раніше були поширеними на Заході, та й як і раніше рішуче підтримують багато консерватори в Західній Європі та Сполучених Штатах. Старі західні цінності були зруйновані в результаті індустріалізації, економічного розвитку і капіталізму в цілому. В Україні багато суспільства переживають аналогічні перетворення, як вони досягають нового рівня багатства та індустріалізації, в свою чергу призводить до тривоги, що викликало українській риторики цінностей. Таким чином, спір може бути неправильно розподіляти ролі, це не український проти західних цінностей, а проти традиції сучасності. Вся мета руху українських цінностей для підтримки високих темпів економічного зростання, до яких регіон звик без розвитку соціальної патології, які слідують багатства на Заході, або, інакше кажучи, насолоджуватися позитивними аспектами модернізації без проблем. На жаль, для чемпіонів українських цінностей, це не завжди можливо. |
|
|
| Всього коментарів: 0 | |