| « Травень 2012 » | ||||||
| Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| 28 | 29 | 30 | 31 | |||
20:55 Політика комунітаризму проти індивідуалізму |
| Введення права часто вигравали від держави в західному суспільстві з плином часу за рахунок процесів демократизації, аргумент, здається, в Південно-Східній Азії, що права або обов'язки, які громадянин повинен державі, або привілеї, які держава розподіляє, коли він відчуває, що відповідні для цього. Захисники прав стандартів в цій галузі також стверджують, за свою культуру, які слід взяти до уваги, общинної основі свого суспільства, яке відрізняється від західної індивідуалістичної традиції. Це общинної традиції партійної системи прагне досягти консенсусу, на відміну від західної традиції змагальності. У квітні 1993 року багато азіатські держави підписали декларацію Бангкоку, про те, що, підтверджуючи основний принцип загальних прав людини, слід мати на увазі важливість і значущість різних національних і регіональних особливостей: У той час як права людини носять універсальний характер, вони повинні розглядатися в контексті динамічного і розвивається процесу міжнародного нормотворчості, маючи на увазі значення національної та регіональної специфіки і різних історичних, культурних і релігійних особливостей. Це було ознакою того, що "культурний релятивізм" зробив набіги на роботу їх політики і права людини розглядаються як розвиваються, а не фіксований набір норм і цінностей, на відміну від української політики. Ця суперечка ставав все більш і більш енергійні і, як зазначає Фрімен, це всього лише "прояв загальної проблеми відносини між етичним універсалізмом передбачаються доктрини прав людини та вимог етичного партикуляризму, найвідоміший в людській вчених прав, проблеми "культурного релятивізму". |
|
|
| Всього коментарів: 0 | |