Вітаю Вас Гість!
Головна | Реєстрація | RSS Чудовий космополітичний день Понеділок, 23.06.2025, час 15:58

Категорії розділу

Міжнародні відносини [1]
В космополітичному світі міжнародні відносини відіграють суттєву роль політичному житті країни
Незалежність держави [0]
Політика та релігія [35]
Політика та цивілізації [1]
Роль політики в становленні цивілізацій

Фото-дня

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 74

Статистика


Форма входу

Пошук

Loading

Новини

ПоліТеги

Друзі сайту

Каталог статей

Головна » Статті » Міжнародна політика » Політика та релігія

події в світі політики
Ці події в світі переконують багатьох політологів, які почали писати з питань релігії і політики в 1980-х років, але більшість з них насправді не впевнений, що релігійне насильство може мати важливе значення на Заході, поки події в Вако, штат Техас в 1993 році. (Kaplan, 2002) Мало соціологи почали піддавати сумніву теорію секуляризації до середини 1990-х ~. ~ Навіть в кінці 1% Так, багато соціологів гаряче доводив, що секуляризація як і раніше відбуваються.

Наприклад, все питання про соціологію релігії була присвячена дискусії з теорії секуляризації до статей на кшталт "секуляризації RIP" змагаються проти ". Секуляризації в контексті Розширений ~ відкритій" ~ дискусії на сторінках журналу політичних партій зводилася до двох питань: секуляризація означає люди стають все менш релігійним чи це означало переміщення релігії з публічної сфери в приватну сферу і чи є одне з цих процесів відбуваються. Хоча багато авторів у журналі все ще захищав теорію секуляризації, форма секуляризації теорії вони захищали було далеко не абсолютним припущення про смерть релігії в попередні десятиліття. Швидше, більш обмежені аргументи верх.

термины на букву "Е" або демократичні політичні партії в україні

Наприклад, Байєр (1999) стверджував, що сучасність викликала зниження впливу релігії, але цей вплив не зникло. Dobbelaere (1999) стверджує, що навіть якщо людина стає все більш релігійним, сучасні релігії більш мирської і релігія є приватним вибором. Ламберт (1999), також стверджує, що секуляризація сталося в тому сенсі, що люди більш автономної від релігії, а конкретно йдеться, що релігія не зникла. Таким чином, у той час як секуляризація теорія все ще може вижити серед соціологів, більше не домінує в цій галузі і дає більш обмежені вимоги до послаблення релігії в публічній сфері, і, можливо, приватний. Тим не менш, стверджує, що релігія стане епіфеномен були зняті.

Дисципліни міжнародних відносин, принаймні, серед західних вчених, має більш глибоке ігнорувати релігію. На відміну від соціології та політології, міжнародних відносин не теорії або парадигми, яка пояснює, чому релігія не має значення. Швидше, це просто передбачається, не розголошувати пояснення.
Категорія: Політика та релігія | Додав: ped4enko (26.03.2012)
Переглядів: 612 | Теги: політика, РЕЛІГІЯ, суспільство | Рейтинг: 0.0/0

Поділися посиланням!

Залиште посилання про цю статтю на своєму сайті або сторінці в соц.мережі!

Посилання на цю сторінку:
на форум - BB-код:
на сайт - HTML-код:
Всього коментарів: 0
[Політика та релігія] Партійний фундаменталізм[Політика та релігія] Попередня кількісних досліджень партії і конфліктів. Висновки
[Політика та релігія] Попередня кількісних досліджень партії і конфліктів[Політика та релігія] Попередня кількісних досліджень партії і конфліктів
[Політика та релігія] політичне дослідження[Політика та релігія] Попередня кількісних досліджень партії і конфліктів
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]